Zomerfestival Waterkwartier

zomerfestival waterkwartier zutphen

Wat leuk dat je wilt meedoen! Kijk hieronder welke leuke activiteiten we hebben. Bij sommige activiteiten moet je je inschrijven. Wees er snel bij. Wij hebben er in ieder geval weer zin in.

18 t/m 21 augustus Timmeren voor kinderen van 6 t/m 15 jaar. 😉 Inschrijven kan tot maandag 5 augustus.

13 juli voor iedereen:

Activiteiten:

• XXL opblaas stormbanen
  • 2 Zeephellingen
  • Waterpistooltjes
  • Octopus voor de hele kleintjes

Deelname is gratis.

Aftrap is om 11 uur en wordt gegeven door de burgemeester. We stoppen om 16 uur.

Locatie: speelveld aan de Gerard doustraat (schuin tegenover de Wibra).

18 t/m 21 augustus Timmeren voor kinderen van 6 t/m 15 jaar.

Activiteiten:

• Hutten bouwen
  • Banken maken
  • Sport/spel
  • Thema olympische spelen.

Inschrijven kan tot 5 augustus

Let op: inschrijving gaat via het platform “Zutphen Ontdekt”.

VRIJWILLIGERS:

We kunnen zeker nog vrijwilligers gebruiken?
We zoeken nog begeleiders van de kinderen bij het timmeren. Het zou fijn zijn als er enig timmer inzicht aanwezig is. Maar ook andere kwaliteiten zijn welkom.

We willen proberen een gebalanceerd team vrijwilligers te vormen.

Meld je even bij André Terink (0623321842) als je een dagdeel, dag of dagen kan helpen.

Woensdag avond 7 augustus om 19 uur, vrijwilligers overleg Timmerdorp. Locatie (WGDGO – emanuelkerk tegenover de Wibra)

Bekijk wat we gaan doen.

Gemeente Zutphen cornerstone zutphen Helpt

Bekijk wat we gaan doen.

Zutphen Stichting Wie Goed Doet Goed Ontmoet - Zutphen Voor kinderen

Bekijk onze zomeractiviteiten.

Stichting WGDGO is in 2015 ontstaan vanuit een bewonersinitiatief dat sinds 2014 actief is met de facebookgroep Wie goed doet goed ontmoet (St. WGDGO) Via deze Facebook groep, die nog steeds bestaat en inmiddels ruim 4300 leden (uit de gemeente) telt, kunnen alle leden gratis spullen en diensten aan elkaar verloten.
logo stichting Actief Zutphen Waterkwartier activiteiten

Bekijk onze zomeractiviteiten.

Actief Zutphen brengt mensen in beweging! Op verschillende manieren stimuleren we inwoners van de gemeente Zutphen om te sporten, bewegen en elkaar te ontmoeten. Zo zijn wij de drijvende kracht achter de Zutphense sportzalen, zwembad De IJsselslag, sport- en evenementenlocatie Hanzehal en ontmoetingsplek ‘t Warnshuus. Daarnaast zijn we hét aanspreekpunt voor alles rondom sport en bewegen.

DatumTijdActiviteitOrganisatieLeeftijdLocatie Meer info Inschrijven

Heb je ook een activiteit dat je wilt melden? Of heb je een goed idee voor een activiteit?

Vul het onderstaande formulier in en klik om verzenden om met ons in contact te komen?

We werken hard om deze pagina met content te vullen​. Vind je het leuk om te helpen? Neem dan contact op!
This is default text for notification bar