Activiteiten Stichting Waterkwartier

Timmerdorp zutphen vogelhuisje maken

Timmerdorp Zutphen 2024

Waar? Gerard Doustraat Wanneer? 18 t/m 21 augustus Leefdtijd? Voor kinderen van 6 t/m 15 jaar Volop activiteiten zoals: Hutten bouwen, Banken maken heel veel Sport en Spel. Veiling organiseren van de gemaakte ontwerpen. Je kunt je inschrijven tot 5 augustus. Klik hier

Gelderse Zeskamp & TeamNL Sport Experience

Datum:  Vrijdag 19 juliAanvang: 14.00 uur – 16.30 uur(afronding)Locatie: Sportveld Gerard Doustraat (schuin tegenover de WIBRA).Deelname: Kom alleen of samen met je vriendjes/familie en maak er een leuke middag vanKosten: GRATIS deelname “Deelnemen is belangrijker dan winnen” Is de olympische gedachte. Heb

De kliederclub

Datum:  iedere woensdagochtendAanvang: 10 – 12.00 uurLocatie: Van Heemstrastraat 13Kosten: GRATIS deelname Voor meer info: j.huijbers@perspectiefzutphen.nlOrganisatie: Perspectief Zutphen Heb je zin om een kopje koffie te komen drinken?Wordt je blij van kleuren die je leven opfleuren?

Herstel Café Zutphen - Stichting Waterkwartier

Herstel Cafe Zutphen – Kerst aankondiging

Datum:  26 December 2023Aanvang: 16.00uurLocatie: Kaardebol in Zutphen ( Harenbergweg 1 in Zutphen )Kosten: €20,- pp Opgeven kan via: Website of dit formulier.Organisatie: Herstel Café Net als vorig jaar organiseert het Herstelcafé dit jaar ook weer een gezellige dag met veel verbinding, een spreker, een uitgebreid

Bron Congres

Broncongres Het Waterkwartier is volop in ontwikkeling. Er zijn steeds meer mooie initiatieven waar we trots op zijn. Tijdens het jaarlijks Broncongres laten we zien wat afgelopen tijd goed ging en kijken we vooruit naar het komend jaar. Tijdens het

Kledingbeurs

Datum: 12 – 13 April Plek: EGZ Organisatie: Stichting WGDGO, Perspectief, EGZ en Stichting Waterkwartier   De textiel industrie staat op de 2e plaats (na de olie-industrie) als meest vervuilend. Wij proberen daar een klein beetje aan te veranderen door

Heb je ook een activiteit dat je wilt melden? Of heb je een goed idee voor een activiteit?

Vul het onderstaande formulier in en klik om verzenden om met ons in contact te komen?