Datum: zaterdag 2 September 2023
Tijd: van 11:00 tot 16:00
Plek: De fair zal plaatsvinden op de hoofdpaden van ons complex; vanaf de T-splitsing bij het ’t Bakkie gezien.
Websitehttps://volkstuinzutphen.nl

Thema: Puur, Lekker, Lokaal

Organisatie:
(Volkstuin Zutphen) Op ons mooie volkstuincomplex organiseren wij namens het complexbestuur een Oogstfair.

Helma van Aarsen: 06 452 413 66
Jessica Braunius: 06 111 286 03

Voor wie: Bij dezen nodigen wij jullie van harte uit om aan deze fair deel te nemen.

Klik hier voor de flyer

Deelnemen:
Je bent uitgenodigd om een kraam te reserveren. Hier mag je zelf invulling aan geven; een work-shop, verkoop van tuinproducten, een proeverij van zelfgemaakte producten, verkoop van handgemaakte artikelen, etc. LET OP: de verkoop van producten moeten wel tuingerelateerd/oogstthema zijn! Graag aanmelden via Jessica of Helma. Voor het gebruik van de kraam vragen we een vrijwillige bijdrage. Donaties van groenten, fruit of inmaak van de tuin zijn ook van harte welkom! Deze worden verkocht en de opbrengst komt ten goede aan het volkstuincomplex Hoge West/Laarmansheuvel.

Bezoeken?
Uiteraard bent u ook van harte welkom om als bezoeker te komen. De fair is voor bezoek geopend van 11:00 tot 16:00.