Datum: 7 en 8 november 2023
Speelgoed uitzoeken: 8 november tussen 9.30uur en 12uur

:
Stichting WGDGO, Perspectief en Stichting Waterkwartier

Van ruilen komt dit keer geen huilen. Er is veel speelgoed waar niet meer mee gespeeld wordt, maar waar andere kinderen nog heel blij van worden. En omdat de Sint wel een klein handje hulp kan gebruiken organiseren we dit jaar een recycle sint.

Speelgoed dat nog mooi en heel is, mag je inleveren zodat je nieuw speelgoed kunt uitzoeken. Om de logistiek goed rond te krijgen doen we dit verspreid over 2 dagen.

Brengen 7 november: Breng je nog goed bruikbarespeelgoed tussen 9.00 en 12.00uur naar Waterkracht. En ontvang waardebonnen om wat anders uit te zoeken.

Uitzoeken 8 november: Zoek tussen 9.30 en 12.00uur speelgoed uit. Heb je nog geen waardebon? Iedere bezoeker krijgt sowieso enkele waardebonnen, dus iedereen kan wat uitzoeken.